بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Wiki Article


فناوری 6 حرکت ال جی شامل پله ای، آبکشی، پیچشی، غلطاندن، ساییدن و تاب دادن است که این قابلیت ها در کنار هم می توانند بهترین نتیجه از یک شستشو را در پی داشته باشند. موتور Inverter Direct Drive لباسشویی F4J6TNP8S الجی بسیار کم مصرف، پر قدرت و با دوام است. این موتور سر و صدای بسیار پایینی دارد و می توانید لباسشویی را در هر زمانی که دوست داشتید روشن کنید و نگران ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای خودتان و اطرافیان نباشید. طول عمر موتور اینورتر دایرکت درایو بسیار بالا و دوام عالی دارد که شرکت ال جی از این رو برای اطمینان شما از این موتور ضمانت نامه 10 ساله ارائه داده است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

به عبارتی ماشین لباسشویی J6 ال جی که توسط موتور ™Inverter Direct Drive کنترل می‌شود تجربه‌ای شیرین، آرام و از همه مهمتر کارایی فوق‌العاده عالی را به همراه خود آورده است. قابلیت ها و فناوری های ویژه اش نشان دهنده این است که طراحان ال جی وقت و هزینه زیادی برایش گذاشته اند. لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی در دو رنگ سفید و نقره ای موجود است که کاربران با توجه به نیاز خود می توانند رنگ مورد دلخواه را انتخاب کنند و تکمیل کننده چیدمان آشپز خانه شما باشد.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


ابعاد ماشین لباسشویی ال جی مدل V7 دارای پهنای 600 میلی متر، عمق 560 میلی متر و ارتفاع 850 میلی متر بوده و وزن 70 کیلوگرم دارد. ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی مدل V7 محصول تولید شده در سال 2020 میلادی توسط شرکت معروف ال جی است که با امکانات و ویژگی هایی فوق العاده ساخته شده است. ممکن است برای برخی از مصرف کنندگان استفاده جاپودری ماشین لباسشویی ال جی ساده به نظر برسد، اما باید در نظر داشته باشید که اگر یک سری نکات ضروری را هنگام استفاده از این محفظه رعایت نکنید به مشکلاتی بر خواهید خورد. یکی دیگر از برنامه هایی که بسیار کاربردی است وارد کردن بار هناگام شستشو است که اگر در هنگام شستن لباس از دست دادن لباس شسته اید ، فقط کلید افزودن مورد را فشار دهید و لباس های شسته شده از جوراب های کوچک را به ژاکت بزرگ اضافه کنید و در هنگام شستشو درب کمتر از 3 ثانیه باز می شود.



از دیگر موارد قابل توجه در این ماشین لباسشویی اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو با استفاده از گزینه Add Item است. این گزینه حتی اجازه انتخاب حالت و نوع لباس فراموش شده از جمله ترکیبی و کتانی را به کاربر می‌دهد؛ البته باید در حدود 3 ثانیه درب لباسشویی را باز کرده و لباس مورد نظر را اضافه کرد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که این ماشین لباسشویی به دلیل هوشمند بودن، ممکن است نوع پارچه و مقدار لباس را تشخیص داده یا حتی اگر دمای آب بالای 40 درجه سلسیوس باشد، اجازه باز شدن قفل درب را ندهد. از دارایی های پرکاربرد و نقاط قوت ماشین لباسشویی G6 می توان به سیستم عیب یابی هوشمند اشاره داشت که از شما یک تعمیرکار حرفه ای می سازد. کافیست جهت دستیابی به آن اپلیکیشن مد نظر را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید و زمانی که دستگاه با مشکل کارکرد و فعالیت روبه‌رو شد شما با فعال نمودن اپلیکیشن نزدیک سازی گوشی به دستگاه عیب به وجود آمده را برطرف کنید. مطمئاً خبر دارید که آب گرم نسبت به آب سرد قدرت تمییز کنندگی بیشتری دارد.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


W70 به کمک فناوری ecobubble مواد شوینده را با حباب های آب و هوا مخلوط کرده در نتیجه لکه ها سست شده و در نهایت به راحتی بدون آسیب دیدن به الیاف لباس پاک می شوند. شرکت ال جی در ماشین لباسشویی V7 از شستشوی توربو استفاده کرده است که برای شستشوی لباس ها مصرف انرژی و آب را پایین می آورد. مصرف انرژی در ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی مدل V7 به دلیل وجود این موتور بسیار پایین است. در موتور دایرکت درایو به واسطه ی حذف تسمه و نبود قطعات جانبی اصطکاک به حداقل رسیده است. در ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلو FH3J3TDNP0 می توان از آپشن های کاربردی استفاده کرده که معمولا با برنامه ها استفاده می شوند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

این گزینه به شما امکان خواهد داد که در مدت زمان 30 دقیقه لباس های خود را به طور تمیز و مرتب از دستگاه تحویل بگیرید و در مصرف وقت صرفه جویی نمایید. از این قابلیت عالی می توان در مواقع ضروری هم چون وقت هایی که برای رفتن به سرکار و یا مهمانی های خود با کمبود زمان مواجه هستید می توانید استفاده نمایید. این مطلب و بررسی ویژگی‌های ماشین لباسشویی eight کیلویی ال جی را می‌توان بیش از این ادامه داد، اما به نظر می‌رسد تا همین‌جا هم به سختی بتوان از این محصول زیبا، وفادار و قدرتمند چشم‌پوشی کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه برخورداری آن از موتور Inverter Direct Drive است که نه تنها به آسایش و آرامش شما منجر می‌شود، بلکه دوستدار محیط زیست است و با کاهش حجم مصرف آب و برق، در خدمت پایداری و نیاز آیندگان. ظرفیت این لباسشویی مناسب برای یک خانواده‌ و شستشوی البسه‌ی زیاد در یک نوبت است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


این محصول دارای موتور توانمند Inverter Direct Drive™ می‌باشد که این امر سبب می‌شود تا کیفیت و کارایی بهتری را از خود نشان دهد. حضور این موتور نویز دستگاه را به حداقل می‌رساند و به نحوی که صدایی از آن شنیده نخواهد شد. در محصولات ال جی از تلویزیون گرفته تا ماشین لباسشویی و حتی یخچال و تمامی محصولات خانگی همگی به صورت هوشمند و با استفاده از فناوری ThinQ طراحی شده اند. توسط اینفناوری هوشمند ThinQکه برروی تلفن همراه شما نصب می شود می توانید به راحتی خانه خود را هوشمند سازید و آسایش را به زندگی خود ببخشید. وقتی لوازمی را انتخاب می کنید که به هوش مصنوعی ThinQ مجهز می باشد مدیریت خانه را به شما می بخشد و از طریق آن دستورات خود را به صورت صوتی می توانید انجام دهید.


این نمایشگر لمسی و برای تنظیم 14 برنامه‌ شست‌وشوی موجود در لباسشویی به کار می‌رود. از طرفی می‌توان حدود 12 برنامه اضافی دیگر را برای هر چه هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی ال جی eight کیلویی دانلود کرد. حتی می‌توان عیب‌یابی آن را از طریق گوشی همراه با استفاده از برنامه Smart Diagnosis و برای برقراری ارتباط با پشتیبانی انجام داد. فروشگاه اینترنتیبانه زوم در تلاش است تا با ارائه ی بهترین محصولات خانگی، خانه و آشپزخانه شما را با معتبرترین برندها و بهترین کیفیت ها آشنا نماید.این فروشگاه ماشین لباسشویی ال جی را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت اصل به خریداران محترم عرضه کرده و آن را سالم درب منزل تحویل خواهد داد. موتوری که درون ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی قرار داده شده است از نوع موتور اینورتر دایرکت می باشد و می تواند تا دیگ این ماشین لباسشویی را با سرعت تا 1400 دور در دقیقه به چرخش در بیاورد.این موتور قدرتمند و فوق العاده عملکرد بهینه تری داشته و سر و صدای کمتری تولید می کند.



در ادامه برای شناخت بیشتر، به معرفی سه مدل از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ماشین‌های لباسشویی ال جی 8 کیلویی می‌پردازیم. ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی به دلیل ظرفیت متوسطی که دارد برای خانواده‌های ایرانی یک گزینه ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود. از آنجایی که برند ال جی همواره توانسته توانایی و قدرت خود در تولید لوازم خانگی را ثابت کرده، افراد به دنبال خرید این ماشین لباسشویی هستند. بنابراین ما در این مقاله از رسانه مستقل بیلبیلک، سعی کرده‌ایم که چند مدل از ماشین لباسشویی ال جی eight کیلویی را معرفی کنیم تا در هنگام خرید، با شناخت کامل، تصمیم خود را نهایی کنید. صفحه کلید یا پنل لباسشویی ال جی eight کیلویی G6 ترکیبی از یک دکمه چرخشی و نمایشگر LED لمسی و دیجیتالی است.


لباسشویی ال جی F4J6VYP2S با بهره گیری از فناوری Spa Steam طی چرخه شستشو دما را به درجه سانتی گراد می رساند و به پاک کردن آلرژن ها و آلودگی های موجود روی لباس ها در دمای بالا با بخار می پردازد. در صورتی که محصول مورد نظر خود را به وسیله کادر جستجو پیدا نکردید، می توانید از مگامنو ها و دسته بندی های آبشاری سایت استفاده کنید، در این دسته بندی ها مجموعه بری بای نهایت تلاش خود را به کار برده تا زیر شاخه ها را بر اساس نیاز مشتریان طراحی و دسته بندی کند. ال جی فناوری Smart Diagnosis را نیز بر روی این محصول ۱۴۰۰ دور در دقیقه خود قرار داده است که با توجه به آن می‌توانید مشکلات و عیب‌های لباسشویی خود را شناسایی کنید و به رفع آن‌ها بپردازید. برای آشنایی کامل‌تر و دقیق‌تر با این محصول خوش ساخت و خوش فروش ال جی شما را به خواندن ادامه مطالب دعوت می‌کنیم. در صورت رعایت اطلاعات ایمنی ماشین لباسشویی ال جی میتوانید به سادگی از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


ال جی قبل ترماشین لباسشویی 7 کیلو 2J3را روانه بازار کرده بود که با این ماشین لباسشویی تنها در ظرفیت و حجم درام تفاوت دارد. رده انرژی در این ماشین لباسشویی A+++ می باشد و جزء کم مصرف ترین های ال جی به شمار می رود. قابلیت شستشو با تاخیر، موتور اینورتر دار خطی بدون تسمه، میزان صدای کم، طراحی زیبا، ابعاد منسجم و... ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مدل F4J6TNP0W دارای موتور اینورتر گیربکسی با دور خشک کن 1400 دور در دقیقه ، فوق العاده بی صدا و کم لرزش است که همواره یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی در بازار است. همچنین لباسشویی ال جی F4J6TNP0W امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو را نیز دارد. LG F4J6TNP0W Washing Machine ماشین لباسشویی eight کیلویی ال جی مدل F4J6TNP0W دارای موتور اینورتر گیربکسی با دور خشک کن 1400 دور در دقیقه ، فوق العاده بی صدا و کم لرزش است که همواره یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی در بازار است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

این لباسشویی از الگوریتم های خاصی استفاده می کند برای شست شو و آنها را با توجه به حجم و وزن و ظرافت لباس ها در هر بار شست وشو عمل می کند تا بهینه ترین چرخه را براساس آن فراهم کند. این عملکرد هوشمندAL DD تنها 39 دقیقه زمان لازم داردتا چرخه شست شو را پایان دهد و لباس های شما را با ظرافت اولیه در اخیتار تان قرار دهد. همچنین اگر مدل مورد نظر شما در سایت موجود نبود با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما لوازم خانگی مورد نظر خود را سفارش دهید. پودر ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مواد شوینده ای است که آنزیم هایی خاص با کاربردهای مشخص برای شست و شو دارد.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

در نتیجه افراد با هزینه‌ای بسیار پایین می‌توانند شستشوی انواع لباس‌ها و پارچه‌ها را با لباسشویی FH4G6TDY6 انجام دهند. برای حذف انواع میکروب‌ها و آلودگی‌های روی البسه، ال جی 6 نوع حرکت را برای درام طراحی کرده است که با بسته به نوع برنامه‌ی مد نظر امکان استفاده ار آن فرق می‌کند. لباسشویی ال جی F0K6DMK2S2 یکی از بهترین مدل های این کمپانی می باشد که از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردار است. این نوع لباسشویی از ظرفیت بالایی بهره می برد که به لطف آن می توانید هر نوع پارچه ای را جهت شستشو در داخل آن قرار دهید. کمپرسور دایرکت درایو Direct Drive Motor لباسشویی ال جی با قدرت فوق العاده بالایی در عین اینکه بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهد؛ در عین حال نیز با میزان سر و صدای بسیار پایینی همراه شده است. ماشین لباسشویی ال جی ۱۴ کیلو مدل F0K6DMK2S2 مجهز به سیستم بخار آب بسیار پیشرفته ای هستند که یک ضدعفونی کننده کامل می باشد و هرگونه مواد آلرژی زا مانند باکتری ها، ویروس ها و بوهای نامطبوع را از بین می برند.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WM-843SW از دسته محصولات کم مصرف شرکت ال جی محسوب می گردد که در رده ی مصرف انرژی +++A قرار دارد. پس می توان گفت ماشین لباسشویی ال جی یک محصول کم مصرف بوده و قادر است به میزان forty درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید. کارکرد و پروسه ی فعالیت در این دستگاه به گونه ای می باشد که تمامی فرآیند ها به صورت کاملا حساب شده و دقیق صورت خواهد گرفت و با حذف برخی از فرآیندهای غیر ضروری و سهولت در انجام فرآیند های اساسی از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری خواهد شد و در نتیجه باعث کاهش چشم گیر انرژی می گردد. لباسشویی ال جی مدل J6 یکی از خوش طرح‌ترین لباسشویی‌های درب از جلو می‌باشد که با دو رنگ نقره‌ای و سفید عرضه شده و کاربران بسته به سلیقه خود می‌توانند هر کدام را انتخاب کنند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

مصرف آب و انرژی در این برنامه بسیار پایین بوده و مخصوص لباس های نسبتاً کثیف در نظر گرفته شده است. مخصوص شستشوی روزانه بوده و البسه ورزشی، کودک، تی شرت، زیر پیراهن، شورت، جوراب و مواردی که اغلب هر روز یا یک روز درمیان باید شسته شوند را توسط این برنامه بشویید. برای مواقع ضروری که باید سریعاً لباس را بشویید و برتن کنید بسیار مناسب است. لباسشویی بخارشوی ال جی G6 از بافت و رنگ لباس حفاظت کرده و طول عمر آنها را افزایش می دهد. ماشین لباسشویی امروزه به یکی از ضروری ترین وسایل تبدیل شده است که با توجه به افزایش تولیدات در بازار سردر گم شده و با مشکل رو به رو می شوید، در زمان خرید باید به یک سری ویژگی و دارایی‌های آن توجه نمایید و در برابر هزینه‌ای که پرداخت می کنید محصولی کارآمد و با کیفیت را خریداری کنید. از خواندن مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که ال‌جی مثل همیشه که محصولات خود را بر اساس نیاز و خواسته کاربران طراح می کند، ماشین لباسشویی ال جی G6 نیز همانند سایر تولیدات این برند با کیفیت عالی و طراحی خیره کننده ساخته شده است.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


هزینه ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان و ضمانت ارسال سالم محصول نیز بر عهده تاج کالا هست، مدت زمان تحویل کالا برای تهران، 1 روز و برای شهرستان، 2 الی 4 روز می باشد. برند ال‌جی حتی به زمینه گوشی‌های هوشمند نیز نفوذ کرد که به علت زیان مالی، در سال 2021 از بازار پر تلاطم و پر رقابت موبایل‌های اسمارت کنار کشید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌توک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

اما با انتخاب یک ماشین لباسشویی با رده پایین‌تر مصرف انرژی، به زودی هزینه صرفه‌جویی شده را در قالب مصرف برق بیشتر پرداخت خواهید کرد. در کل خرید ماشین لباسشویی با برچسب پایین‌تر از A به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. در صورتی که محصول مورد نظر خود را به وسیله کادر جستجو پیدا نکردید، می توانید از مگامنو ها و دسته بندی های آبشاری سایت استفاده کنید، در این دسته بندی ها مجموعه بانه بازار نهایت تلاش خود را به کار برده تا زیر شاخه ها را بر اساس نیاز مشتریان طراحی و دسته بندی کند.


انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


همچنین از این طریق و سیستم عیب‌یابی هوشمند ال جی، با نگه‌داشن تلفن همراه در نزدیکی محل مشخص شده روی ماشین لباسشویی، می‌توانید در صورت بروز مشکل، لباسشویی را به کمک متخصصین ال جی، به صورت غیرحضوری عیب‌یابی نمایید. حتما تا به حال دقت کرده‌اید که گفته می‌شود لباس‌های حساس را باید با دست شست. اما ماشین لباسشویی ال جی 8KG مدل J6 شما می‌توانید حساس‌ترین لباس‌ها را نیز با خیال آسوده با ماشین بشویید. این دستگاه با برخورداری از 6 حرکت شستشوی شبیه‌ساز شستشوی لباس با دست، مراقب البسه‌ی شما است.



سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه بوده که علاوه بر شست و شوی فوق العاده لباس ها می تواند خشک کردن را هم به بهترین نحو ممکن انجام دهد. قابلیت Allergy Care در لباسشویی ال جی در کنار فناوری True Steam قرار گرفته که با کنترل دمای مطلوب، وجود آلرژی‌ها را از میان بر می‌دارد. به صورتیکه این خصوصیت باعث می‌شود تا لباس نیازی به اتو کردن نداشته باشد و لباسی بدون چرک و بدون بوی نامطبوع تحویل دهد. در آخر نیز با ذکر ویژگی Steam Softener با عنوان اینکه برای پوست کودکان بسیار ایده‌آل است تنها نیاز به آب خالص جهت شستشو می‌باشد. تمیز کردن پتوها و نظافت آن ها یکی از کارهایی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به صورت کامل نکات شستن پتو با ماشین لباسشویی ال جی را به شما آموزش خواهیم داد.


برای تهیه این محصول ارزشمند از بانه یاب می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. فناوری هایی که جهت رضایت کاربران و افزایش راندمان دستگاه در این محصول کار گذاشته‌اند از بارزترین قابلیتهای موجود هستند و کارایی عالی دارند. ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی مدل V5 محصول خلاقیت و نوآوری طراحان کاربلد ال جی بوده و به تازگی وارد بازار شده است. این محصول با برخورداری از ظرفیت حدود 10.5 کیلوگرم، قابل استفاده برای خانواده‌های پرجمعیت است؛ هرچند برنامه‌های مربوط به شستشوی لباس‌های کم نیز برای آن طراحی شده است. طراحی و دیزاین ظاهری این محصول، اولین نکته‌ای است که پس از قدرت بالای موتور اینورتر دایرکت درایو مورد توجه قرار می‌گیرد. درب فضایی شیشه‌ای مقاوم علاوه‌بر ظاهر زیبا، 14 برنامه شستشو، سنسور تشخیص وزن و نوع پارچه و همچنین توانایی چرخش 1400 دور در دقیقه از قابلیت‌های بی‌نظیر این محصول است که در ادامه بیشتر بررسی خواهیم نمود.

Report this wiki page